Espaldas de plata

SALA ULTRAMAR. Alzira, 9

De veritat en Àfrica s’escolten tambors en la llunyania, a totes hores, com en els sons d’ambient insufribles dels zoos? Walter no ho sap, mai ha estat allí. En l’agència de publicitat en la qual treballa té l’“oportunitat” d’acceptar un encàrrec per a un home, un polític a qui detesta, però que li pot propiciar un canvi en la seua economia, fins i tot podria viatjar a Àfrica. Ho farà? En aquest últim muntatge de La Teta Calva veiem fins on estem disposats a arribar. Som responsables, culpables, dels nostres petits actes, podem fins i tot, des del sofà de la nostra casa, sense saber-ho, provocar que es desencadene un huracà a Oklahoma. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.