Todos se han ido

TEATRE RIALTO. Pl. Ajuntament, 17

Compañía Ferroviaria ha col·laborat amb el dramaturg valencià Víctor Sánchez per a encaixar en una obra de teatre deu monòlegs travessats pel foc que despullen la natura humana aprofundint en diferents sentiments. Parlem de la conjunció entre un Premi MAX a Millor Autoria Revelació i una de les companyies amb més recorregut del País Valencià, que fa més de vint anys va nàixer de la dansa contemporània però ha anat introduint-se a poc a poc en el món de les arts escèniques multidisciplinars sota la batuta de Paco Macià. Com a colofó, la música la posa Niño de Elche, que ja va col·laborar amb la companyia il·licitana en la peça Antígona. “Dones, homes, que criden des de la nit fosca del seu cor demanant auxili. Imperfectes, vulnerables, perdedors. Com tu i com jo, no tan diferents, continuen solcant les ones del foc”. AU
+entrades

También te puede interesar…

Stellium

DEL VIERNES 30/1 AL DOMINGO 1/2
No hay concesiones narrativas, sino una escritura del cuerpo que pasa de lo sensual y tribal a lo etéreo.

Les amistats perilloses

DEL DIJOUS 29/1 AL DIUMENGE/2
En l’espectacle veurem retratades les manipulacions i jocs d’alcova de les classes acabalades.

Locos de amor

DOMINGO 25/1, 19H. 21/26€
Sam Shepard cuenta la historia de dos amantes atrapados en una relación marcada por la pasión, el deseo y los fantasmas del pasado.

Los locos de València

DEL DIJOUS 22/1 AL DIUMENGE 8/2
La nova producció pròpia de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) versiona una comèdia de Lope de Vega amb pinzellades d’erotisme i passió.

Camino a la Meca

DEL MARTES 20/1 AL DOMINGO 1/2
La valentía de vivir fiel a una misma y sobre la capacidad de transformar las limitaciones en oportunidades para crear belleza y significado. 

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.