Saguntilíada

TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15

Saguntilíada és una autèntica reivindicació del teatre com a bé essencial, que amb els temps que corren hem d’agrair! Però encara més, quan t’endinses totalment en l’obra a través de la seua dinàmica i potent escenografia, fas un viatge per tots els gèneres, on el veritable protagonista és el Teatre Romà de Sagunt, on es va estrenar l’obra. Aprofitant la celebració dels 25 anys d’història de la companyia L’Hongaresa, els seus fundadors han volgut fer aquesta personal declaració d’amor al teatre, creant una tragicomèdia on els diferents llenguatges fan que tingui un caire realment innovador i contemporani, sense oblidar el seu compromís ètic amb l’art. ASSUMPTA  TAMARIT
+entrades

También te puede interesar…

El brote

SÁBADO 29 Y DOMINGO 30/3
Con la magistral interpretación de Roberto Peloni, la obra combina humor, misterio y un profundo análisis del oficio actoral.

Cicle de peces breus 2025

DEL DIJOUS 27 AL DIUMENGE 30/3
El Teatro Círculo reuneix quatre peces breus l’últim cap de setmana de març, algunes d’elles provinents dels festivals urbans valencians.

Dirrrty boys

DISSABTE 22 I DIUMENGE 23/3
La història de dos xiquets de deu anys que segresten a un altre de tan sols dos anys en un centre comercial.

Bye bye feminity

SÁBADO 22/3, 19H.
Desternillante pieza que utiliza técnicas del clown para reírse del sistema patriarcal.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.