Torquemada

TEATRE TALIA. Cavallers, 31

En Torquemada, Benito Pérez Galdós ens fa una dura reflexió sobre els negocis obscurs que només fan que explotar els dèbils, en to irònic i burlesc. A Europa es viuen temps convulsos a nivell polític i social, els diners i la fortuna són els nous Déus d’un món que està capgirant-se. Els usurers, els canvistes i els banquers estan triomfant i Galdós té la necessitat de contar-ho amb un actor de luxe, Pedro Casablanc. En ple segle XXI, després d’una pandèmia que ens ha trastocat no sols en la nostra rutina, i degut a la gran crisi mundial que ens ha tocat, no hi ha moment més idoni que ara per apreciar l’obra de Galdós, tot un mestre del sarcasme i de la tragèdia. ASSUMPTA TAMARIT
+entrades

También te puede interesar…

Stellium

DEL VIERNES 30/1 AL DOMINGO 1/2
No hay concesiones narrativas, sino una escritura del cuerpo que pasa de lo sensual y tribal a lo etéreo.

Les amistats perilloses

DEL DIJOUS 29/1 AL DIUMENGE/2
En l’espectacle veurem retratades les manipulacions i jocs d’alcova de les classes acabalades.

Locos de amor

DOMINGO 25/1, 19H. 21/26€
Sam Shepard cuenta la historia de dos amantes atrapados en una relación marcada por la pasión, el deseo y los fantasmas del pasado.

Los locos de València

DEL DIJOUS 22/1 AL DIUMENGE 8/2
La nova producció pròpia de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) versiona una comèdia de Lope de Vega amb pinzellades d’erotisme i passió.

Camino a la Meca

DEL MARTES 20/1 AL DOMINGO 1/2
La valentía de vivir fiel a una misma y sobre la capacidad de transformar las limitaciones en oportunidades para crear belleza y significado. 

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.