La netejadora de sang

TEATRO CÍRCULO. Prudenci Alcón i Mateu, 3

Francachela Teatre ens ha parlat al passat de la precarietat econòmica i emocional en la qual vivim (Fast money), de la “intimitat” que es va crear entre dos personatges històrics tan antagonistes com Primo de Rivera i Lorca (José Antonio i Federico), o de les tribulacions dels veïns del Cabanyal una vegada l’amenaça de destrucció del barri va desaparèixer (I tornarem a sopar al carrer). En La netejadora de sang no hi ha temps per a tribulacions, què no faria una mare per salvar el seu fill? Netejar unes taques de sang? Només això? Aigua oxigenada, bicarbonat i aigua freda, no quedarà ni rastre. Però sí, en el fons sí que hi ha pesar. Ella a eixa xica la volia com a una nora… AU
+entrades

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.