Pony Bravo + Pinpilinpussies

DISSABTE 27/5, 12H. 3/5€
LA PÉRGOLA DE LA MARINA. Moll de la Duana, s/n

La Pèrgola de la Marina de València s’ha erigit com a punt de trobada imprescindible els dissabtes de matí. I és que gaudir d’un beure fresquet al sol, vora mar, amb les amigues i els amics mentre fruïm de les millors propostes musicals esdevé la conjunció de factors perfecta que fa que siga el pla idoni per a aquelles i aquells que ens quedem a ciutat els caps de setmana. A finals d’aquest mes de maig Pinpilinpussies i Pony Bravo, dos dels tòtems del so alternatiu estatal, conqueriran aquest espai tan singular. Les catalanes presentaran el seu darrer disc, Hipocondría (2022), tretze cançons cantades en anglès i basc amb reminiscències d’artistes de la talla de Courtney Barnett o Bikini Kill. Els pogos estan ben servits! MARIA M.

También te puede interesar…

Rod Stewart

DIMARTS 30/6, 21H. 102/163€
Sir Rod Stewart, una de les veus més icòniques del pop-rock internacional, ens farà reviure els seus èxits al Roig Arena.

The pains of being pure at heart

SÁBADO 27/6, 20H. 25/35€
Sus canciones no parecían sorprender, pero llegaban y se quedaban, pese a lo romántico y sencillo, o igual por eso.

Tierra Bobal Fest 2026

DEL VIERNES 26 AL SÁBADO 27/6
Sidonie, Karmento, Santero y Los Muchachos, Calequi y Las Panteras y Alberto & García en el festival vinícola por excelencia.

Ceramic Fest & Party

DIVENDRES 26 I DISSABTE 27/6
Un nou festival de música a l’Horta Sud enfocat en la música en valencià que tant trobem a faltar als Concerts de Vivers.

29é Festival de Jazz

DEL DIMECRES 24/6 AL DIUMENGE 12/7
Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright encapçalen un Festival de Jazz de València obert al gospel, el soul i el jazz llatí.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.