NITS AL CASTELL 2018

CASTELL DE XÀTIVA (La Costera). Camí del Castell, s/n
xativa.es

Un any més podrem gaudir de la millor música en directe en un paratge d’extraordinària bellesa, el castell dels socarrats. El guitarrista Raimundo Amador [7/7] obrirà Nits al castell amb la seua fusió flamenca i el seguiran Els Amics de les Arts [14] presentant el seu quart disc d’estudi, Un estrany poder. La tercera sessió serà un concert doble molt interessant; per un costat Maika Makovski amb Brossa Quartet i per l’altre una cantant de Badalona i un guitarrista de Flix que han triomfat en gran amb el seu àlbum de debut 45 cerebros y un corazón, Maria Arnal i Marcel Bagés [21]. Tanca el cicle el saragossà Juan Perro [28], que acaba de llançar un elapé amb tres cançons inèdites descartades del seu últim àlbum, El viaje. S.M.

También te puede interesar…

Tangerine Dream

DILLUNS 31/3, 21H. 48€
El seu directe mostra la foto de la música d’avantguarda de la segona meitat del segle XX, un luxe que no et pots perdre.

Maika Makovski

SÁBADO 29/3, 21.30H. 25€
Makovski se ha adentrado en unas posibilidades sonoras cuyo resultado es, efectivamente, algo barroco, atemporal y claramente experimental.

Amore

DIVENDRES 28/3, 20.30H. 17€
Amb una producció electrònica inspirada en Oklou i un arranjament vocal que recorda a Marina Herlop, el seu estil combina bedroom pop íntim i experimentació electrònica.

Nito Serrano & Lapurasangre

VIERNES 28/3, 22H. 11/12€
Utilizando como vehículo el folclore del continente americano, Nito Serrano viaja desde el sur de Estados Unidos hasta Argentina.

Panda Bear

DIMECRES 26/3, 21H. 30/35€
Cançons en què s’entrellacen de manera orgànica els teclats, les guitarres i la veu saturada de Lennox amb reverb que evoca els Beach Boys.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.