Low Festival 2019

BENIDORM (La Marina Baixa)
lowfestival.es

L’edició d’enguany del festival de la Marina Baixa, el Low, reafirma l’indie i l’electrònica com a fils conductors de la seua proposta musical, amb alguna concessió a la nova escena urbana espanyola. Sense arriscar, amb un públic ben definit i sense trencar la identitat que han edificat durant tants anys en la ciutat del gratacels, aposten per les bandes més reconegudes del panorama pop espanyol, per grups destacats del panorama indie anglosaxó i per alguns referents de l’electrònica global. Un còctel musical perfecte per a desconnectar en les darreries del mes de juliol. Habituals dels festivals d’estiu recalen en les platges de Benidorm, quasi com una tradició que no defrauda ningú: Vetusta Morla, Dorian, Fangoria, La Casa Azul, Miss Caffeina, Second, The New Raemon, Zahara, Viva Suecia, Xoel López, Varry Brava, Airbag… que navegaran amb noves propostes, algunes ja consolidades, com ara Mourn, Mucho, Carolina Durante, i d’altres encara resplendents: Cupido, Cariño, Mastodonte, Texxcoco, Camellos, Las Ligas Menores, Adriana Proenza, etc. El port internacional s’omplirà de pop i rock anglosaxons: Foals, The Vaccines, MØ, White Fang, Mattiel, Bastille; i de grans noms de l’electrònica i les seues fronteres: New Order, Ladytron, Cut Copy, Fischerspooner, Rinôçérôse, Yuksek, Ley DJ, etc. Els amants de la nova escena urbana i les seues branques podran escoltar la Zowi i capbussar-se entre les sonoritats més ètniques i tropicals de Chancha Vía Circuito, Mueveloreina i Branko. CARLES PLAS

También te puede interesar…

Toldos Verdes

DISSABTE 31/10, 19.30H. 12/15€
Toldos Verdes formen part d’eixa nova fornada de bandes madrilenyes que han tornat a posar les sales, els barris i les guitarres al centre.

Maria del Mar Bonet

strong>DIVENDRES 30/10, 19.30H. 31/28€
Les cançons que componen el nou àlbum tenen l’aigua com a fil conductor: font de desig, de transmissió, de ràbia o de dolor.

Miguel Costas + Longo

VIERNES 30/10, 22.30H. 18/22€
Miguel Costas fue precursor de la movida viguesa, fundador de grupos como Siniestro Total y Aerolíneas Federales.

José González

JUEVES 29/10, 21H. 43€
Las canciones del sueco, entre el folk, el indie y la delicadeza acústica, construyen atmósferas envolventes donde cada nota cuenta.

The Lemon Twigs

DIUMENGE 25/10, 20.30H. 33€
Les composicions dels germans Brian i Michael D’Addario tenen una clara influència de bandes com The Beach Boys o The Byrds.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.