Herbert & Momoko (live)

DIVENDRES 23/5, 20H. 9€
CAIXAFORUM. Eduardo Primo Yúfera, 1A

Matthew Herbert i Momoko Gill són uns arquitectes del so que donen forma a una música que respira, que tremola i que es muta cada segon. Matthew Herbert és una figura major de la música electrònica experimental dels noranta ençà i fidel col·laborador de Björk, Herbert desconstrueix el house, el jazz i el pop, gràcies a uns collages sonors radicals i profundament humans, on qualsevol sorollet es transforma en ritme. Pel que fa a Momoko Gill, recorre un camí singular a través d’un soul futurista que creua un jazz espiritual amb un spoken word intimista. Junts, van publicar l’àlbum Clay (Strut records, 2025) en el qual difuminen les fronteres entre les màquines i el cos humà: batecs orgànics, textures en moviment, melodies en suspens… per a un resultat lluminós. Estes cançons encarnen sobre l’escenari un ball fràgil entre la calor humana i la mecànica sensible per a un resultat que propulsa l’espectador a un somni desvetlat i en paisatges fortament marcats per les emocions. B.L.

También te puede interesar…

Amaia

DIUMENGE 31/5, 20H. 42/55€
Pel seu pas pels escenaris de gran format, la cantant navarresa ha concebut un espectacle ambiciós, fet de màgia i grandesa.

Madee

SÁBADO 30/5, 23.30H. 20€
Se espera un directo cercano, de guitarras que crecen sin prisa y emociones a flor de piel.

Candelabro

DIMECRES 27/5, 21H. 20€
Entre referències literàries, imaginaris religiosos i una mirada generacional punyent, el grup construeix un relat propi.

La Ludwig Band

DIVENDRES 22/5, 21.30H. 12/15€
El quart treball dels empordanesos amplia l’univers de la banda i ho fa a través d’històries quotidianes sobre l’amor i el desamor.

14 Deleste Festival

VIERNES 22 Y SÁBADO 23/5
Si algo sabe hacer bien el Deleste es mezclar nombres que te hacen asentir con cara de “claro que sí” con otros que descubres.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.