Concerts de Vivers 2021

JARDINS DE VIVERS. Cavanilles, 1

Poqueta presència internacional en la pròxima edició dels Concerts de Vivers, la situació mundial és la que és i, de moment, s’ha de tirar amb més força que mai dels músics que es mouen a esta banda dels Pirineus. Una de les actuacions destacades serà la de Maria Arnal i Marcel Bagés [3], un duo que ha patit la pressió d’haver de traure al mercat un segon disc, Clamor, que igualara l’entusiasme que va despertar el reconegudíssim 45 cerebros y 1 corazón. També catalans són els integrants d’Oques Grasses, compartint la nit amb La Fúmiga [17], que ve de la mà de #VibraMahou, un grup ben gros que ha pujat la cultura de les bandes valencianes dalt l’escenari per fer sonar, amb protagonisme de vents i la percussió, música festiva i de la “Mediterrània”, nom del seu gran hitàs. Ens quedem a València, però amb cançons cantades en castellà. El grup indie de L’Eliana La Habitación Roja, que l’any passat celebrava 25 anys de trajectòria al Teatre Principal de València, presentarà el seu últim disc Años luz junt a la banda d’indie-pop noranter Cora Yako [16]. La M.O.D.A. [6] amb les seues melodies impregnades de folk, country i rock; roquers veterans com Miguel Ríos [1], Coque Malla [15] i Juan Perro [22]; els cantautors Jorge Drexler [11] i El Kanka [24], la veu portentosa de Noa [2] i la techno-rumba de Camela [23] sumaran en un cartell eminentment estatal. AU
+entrades

También te puede interesar…

30 Rototom

DEL SÁBADO 16 AL SÁBADO 23/8
Un año más, la cita imprescindible del reggae tendrá lugar bajo el sol de Benicasim, que vibrará con casi doscientas propuestas sobre sus siete escenarios.

Daniel Romano’s Outfit

DIMECRES 2/8, 21H. 20/24€
La seua trajectòria és molt eclèctica perquè té una habilitat natural per a combinar estils com el country, el rock experimental, el psych-rock i el punk.

Bestia bebé

DIJOUS 24/7, 21.30H. 15€
Els argentins han signat alguns dels millors temes en castellà, que combinen melodia, barri, amics i reivindicacions més que justes.

I FAR València

DEL DIMECRES 9 AL DIJOUS 31/7
En la família dels festivals urbans, arriba un nou cicle musical amb la primera edició del festival FAR València.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.