Anna Millo i Pep Mirambell

DISSABTE 7/3, 19.30H. 15€
LES ARTS. Eduardo Primo Yúfera, 1A

Sota el paraigua de Músiques valencianes, Les Arts aprofita l’avinentesa cada any per programar un cicle sencer dedicat a conéixer el bo i el millor del panorama musical actual de la nostra terra. Després de deu anys de trajectòria, Anna Millo lidera el seu primer treball en solitari, Radiografia. Una proposta fresca i plena de força que beu dels sons urbans amb influències del pop i del rhythm and blues. Per la seua banda, Pep Mirambell, músic originari de Sant Vicent del Raspeig, posa lletra i melodia a l’embull de pensaments i sensacions que ens habiten. Autor i productor de les seues pròpies cançons, puja a l’escenari acompanyat de la seua guitarra per oferir un directe sincer i pròxim. MARIA MARTÍNEZ

También te puede interesar…

Rod Stewart

DIMARTS 30/6, 21H. 102/163€
Sir Rod Stewart, una de les veus més icòniques del pop-rock internacional, ens farà reviure els seus èxits al Roig Arena.

The pains of being pure at heart

SÁBADO 27/6, 20H. 25/35€
Sus canciones no parecían sorprender, pero llegaban y se quedaban, pese a lo romántico y sencillo, o igual por eso.

Tierra Bobal Fest 2026

DEL VIERNES 26 AL SÁBADO 27/6
Sidonie, Karmento, Santero y Los Muchachos, Calequi y Las Panteras y Alberto & García en el festival vinícola por excelencia.

Ceramic Fest & Party

DIVENDRES 26 I DISSABTE 27/6
Un nou festival de música a l’Horta Sud enfocat en la música en valencià que tant trobem a faltar als Concerts de Vivers.

29é Festival de Jazz

DEL DIMECRES 24/6 AL DIUMENGE 12/7
Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright encapçalen un Festival de Jazz de València obert al gospel, el soul i el jazz llatí.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.