Adiós amores + Íñigo Soler

DISSABTE 28/1, 20H. 12€
TEM. Pl Rosari, 3

Adiós Amores i Íñigo Soler fusionaran els seus estils en la sisena edició de l’Atomic Art, una celebració anual en la qual música i altres disciplines artístiques conjuguen el mateix idioma durant tot un dia. Imán Amar (guitarra i veu) i Ana Valladares (guitarres, sintetitzadors i veu) són Adiós Amores, un duet andalús de pop atemporal que es situa entre la psicodèlia i la malenconia. Des de 2020, any en el qual es va iniciar el projecte musical, han llançat senzills com “Charlotte”, “La fuente” i “Sol de ayer”, amb referències musicals que van des de Jeanette a The flaming lips, passant per sons actuals com els de La femme o Melody’s echo chamber. D’una altra banda, amb Cosas que decir a tiempoÍñigo Soler transforma les seues notes personals en una espècie de diari sonor. En el seu últim treball explora el poder terapèutic de les paraules, reflexions cantades que parlen de la importància de tancar etapes o de demanar ajuda quan es necessita. ALBA NADAL

También te puede interesar…

Rod Stewart

DIMARTS 30/6, 21H. 102/163€
Sir Rod Stewart, una de les veus més icòniques del pop-rock internacional, ens farà reviure els seus èxits al Roig Arena.

The pains of being pure at heart

SÁBADO 27/6, 20H. 25/35€
Sus canciones no parecían sorprender, pero llegaban y se quedaban, pese a lo romántico y sencillo, o igual por eso.

Tierra Bobal Fest 2026

DEL VIERNES 26 AL SÁBADO 27/6
Sidonie, Karmento, Santero y Los Muchachos, Calequi y Las Panteras y Alberto & García en el festival vinícola por excelencia.

Ceramic Fest & Party

DIVENDRES 26 I DISSABTE 27/6
Un nou festival de música a l’Horta Sud enfocat en la música en valencià que tant trobem a faltar als Concerts de Vivers.

29é Festival de Jazz

DEL DIMECRES 24/6 AL DIUMENGE 12/7
Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright encapçalen un Festival de Jazz de València obert al gospel, el soul i el jazz llatí.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.