Nou mil raons

FINS AL DILLUNS 23/2
TUESDAY TO FRIDAY. Sant Pere Pasqual, 7

El Pla Sud tenia previst fer créixer la ciutat de València fins als tres milions d’habitants. Una altra projecció era convertir l’antic llit del Túria en autopistes que enllaçaren amb Madrid. L’avinguda Blasco Ibáñez arribaria a la platja enderrocant, al seu pas, el Cabanyal i el Canyamelar. L’Autoritat Portuària destrossaria terrenys agrícoles de la Punta per a tindre la seua Zona d’Activitats Logístiques. Davant els espais naturals amenaçats per una idea de progrés mal concebuda, la ciutadania ha estat la resistència. En el projecte Nou mil raons, Anaïs Florin proposa una sèrie de peces realitzades a partir de documentació i lemes trobats en diferents arxius físics i digitals de col·lectius i persones vinculades a la defensa del territori. «Nou mil raons per l’horta i la revolta!» AU

También te puede interesar…

Compromiso con el arte

HASTA EL DOMINGO 6/9
Pablo Picasso, Joan Miró, Vasili Kandinski, Georges Braque, Juan Gris, Paul Klee forman parte de la última muestra de Bancaja.

José Vergara Gimeno (1726-1799)

FINS AL DIUMENGE 6/9
Especialitzat en la pintura religiosa emotiva, José Vergara va ser un dels impulsors de la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Carles.

Jauría

HASTA EL DOMINGO 21/6
Yolanda Benalba se acerca al trauma, a sus huellas emocionales y al tránsito incómodo hacia la sanación.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.