COMO LA CARNE A LA SAL: PASIONES INCOMPRENDIDAS

DEL DIVENDRES 16/6 AL DISSABTE 15/7

LAURA COBO PELUQUERÍA. Vivons, 19

Miriam Rodríguez sap molt bé el que és una passió incompresa. Darrere de Mirilustra, el seu nom artístic, hi ha una dona amb ànima de xiqueta que adora tot el que tinga a veure amb el dibuix, malgrat que, com li han dit en més d’una ocasió, siga massa major per a eixes coses. Rareses de tota índole tenen cabuda en els seus quadres: des de persones que converteixen la seua pell en un llenç i es tatuen per complet, a unes altres que tenen milions de gats, gaudeixen de passejar amb bicicleta o, simplement, adoren menjar pastissos. L’acollidor i atraient espai de Laura Cobo es converteix per un mes en un museu dels incompresos, perquè cadascun de nosaltres recordem que, molt possiblement, les nostres passions estranyes són compartides. GLORIA POZUELO

También te puede interesar…

Davall el sol del règim

DEL DIMARTS 7/7 AL DIUMENGE 6/9
Mitjançant fotografies d’arxiu, ordenances, premsa i propaganda, l’exposició bascula entre la fascinació i l’escàndol a l’Espanya franquista.

L’harmonia secreta del pensament

FINS AL DIUMENGE 20/9
Gustavo Torner no tracta de copiar formes visibles, sinó de desxifrar les lleis matemàtiques i geomètriques que les sostenen.

Universos narratius

FINS AL DIVENDRES 31/7
Originals de Paco Roca, Laura Pérez, Carlos Maiques, Cento Yuste, Deih o Sara Herranz a Blacklight Art Gallery.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.