Collages de matèria i poesia

FINS EL DIUMENGE 30/11
LA NAU. Universitat, 2

L’exposició de Carmen Grau a La Nau estava prevista fins al setembre, però s’ha prorrogat, així que aprofitem per a parlar-ne. Grau utilitza la fusta com a suport i incorpora materials i objectes reciclats en peces que solen incloure crítica social i feminisme. La vessant social va atraure l’interés de Jesús Martínez Guerricabeitia, qui adquirí una peça per a la col·lecció que hui custodia la Universitat de València i és el germen d’aquesta mostra. El feminisme impregna les dues obres més interessants de la mostra: Tablas de lavar, sobre el treball domèstic que se li penja tradicionalment a les dones, i Políptico de mujeres, on ret homenatge a 169 dones (22×22) entre les quals trobem les 13 Roses o Sylvia Plath. AU

También te puede interesar…

Anselm Kiefer

HASTA EL DOMINGO 25/10
Podremos ver algunas obras que no habían salido nunca del estudio del archiconocido artista alemán Anselm Kiefer.

Apoteosis Now

HASTA EL LUNES 12/10
Imágenes de Cristina Middel rescatadas de los descartes de diferentes proyectos ejecutados durante los últimos veinte años.

Radix

HASTA EL DOMINGO 6/9
Una instalación viva de Tania Candiani en continua transformación que nos permite asomarnos bajo tierra y mirar en la oscuridad.

Museu Camilo Sesto

DES DEL DIJOUS 11/6
L’antic asil d’Alcoi ha sigut rehabilitat per acollir este Museu Camilo Sesto, l’artista alcoià més recognoscible del pop en espanyol.

Arqueologia canària a Egipte

FINS AL DIUMENGE 25/10
Un arxiu fotogràfic meticulós que documenta l’excavació d’una tomba tebana trobada davant de la ciutat de Luxor.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.