cinema_estiu_muvim
Cinema
Lunes 10/7 de 2017   22.00
MuVIM
Valencia (Ciutat Vella)

¿Qui no recorda algunes vacances d’estiu que foren úniques, especials, inoblidables? Per això totes les pel·licules seleccionades en aquest cicle tenen a l’estiu, i la seua capacitat transformadora, com a protagonista destacat. A l’estiu, qualsevol cosa pot passar. Vine al MuVIM i ho descobriràs.


¿Quién no recuerda algunas vacaciones de verano de verano que fueron únicas, especiales, inolvidables? Por eso todas las películas seleccionadas en este ciclo tienen el verano, y su capacidad transformadora, como protagonista destacado. En verano, cualquier cosa puede pasar. Ven al MuVIM y lo descubrirás.

DILLUNS/LUNES 10/07

Vacaciones en Roma (Roman Holiday) William Wyler. EUA. 1953. VOSE. 118′

Durant una visita a Roma, Anna, la jove princesa d’un xicotet país centreerupeu, tracta d’eludir el protocol escapant-se de un palau per a visitar la ciutat d’incògnit. Així coneix Joe, un periodista americà que fingeix desconéixer la identitat de la princesa per aconseguir una exclusiva que el traurà de pobre. Però els seus plans es desbaraten quan arriba un convidat inesperat: l’enamorament. Un conte de fades molt apropiat per a oblidar una devastadora guerra mundial.


Durante una visita a Roma, Anna, la joven princesa de un pequeño país centroeuropeo, trata de eludir el protocolo escapándose de palacio para visitar la ciudad de incógnito. Así conoce a Joe, un periodista americano que finge desconocer la identidad de la princesa para conseguir una exclusiva que lo sacará de pobre. Pero sus planes se estropean cuando llega un invitado inesperado: el enamoramiento. Un cuento de hadas muy apropiado para olvidar una devastadora guerra mundial.

MuVIM Ciutat Vella

Quevedo, 10
46001 Valencia