El Museu Nacional de Ceràmica i Arts Sumptuàries “González Martí” organitza una jornada dedicada a Vicente Blasco Ibáñez, amb motiu del centenari de A los pies de Venus, obra en què l’escriptor retrata un personatge inspirat en Manuel González Martí. La sessió proposa acostar-se a la seua figura a partir de la seua relació amb el museu i de la seua trajectòria com a autor i editor.
La jornada comptarà amb la participació d’especialistes que abordaran diferents aspectes de l’obra i el context de Blasco Ibáñez, des de la seua relació amb altres escriptors del seu temps fins a la seua projecció internacional, així com el seu vincle amb la ciutat de València.
La sessió es planteja com una oportunitat per aprofundir en la figura de l’escriptor i en la seua relació amb el patrimoni conservat al museu, posant en valor el paper de les col·leccions com a font de coneixement i difusió cultural.
Inscripcions fins al 23 d’abril o fins a completar l’aforament en aquest enllaç.



