Hoy no estrenamos

DEL DIVENDRES 28/4 AL DISSABTE 27/5
TEATRE TALÍA. Cavallers, 31

Diuen que la vida no és més que l’assaig d’una obra que mai acaba estrenant-se. Precisament, Hoy no estrenamos és una gran oportunitat per mirar-nos a l’espill i riure’ns de nosaltres mateixos i de la realitat que ens envolta. Un grup de veïns d’un barri popular de la nostra ciutat trobarà en el teatre un bon reflex de la societat i veurà com els textos de les grans obres teatrals modifiquen i milloren les seues vides. Carles Montoliu i Carles Castillo, els mestres de la interpretació, donaran vida a dotze personatges de forma molt original i sorprenent en companyia d’un nou talent, el del jove músic i actor Víctor Lucas. Sols una companyia com Imprebís podia portar a l’escena un projecte tan original com aquest, que té com a essència al teatre en si mateix. ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.