Giulio Cesare In Egitto

DEL DIMECRES 25/2 AL DIMARTS 31/3
LES ARTS. Professor López Piñero, 1

Georg Friedrich Händel ens permetrà viatjar a l’antic Egipte amb Giulio Cesare In Egitto, una òpera en tres actes que tracta sobre la trobada entre Juli Cèsar i Cleòpatra, enmig de la lluita pel tron egipci entre la reina i el seu germà Ptolemeu. Aquesta obra es va estrenar a Londres l’any 1724, però no va ser fins 1964 que es va representar per primera vegada a Espanya. Ara tenim l’oportunitat de gaudir d’una de les òperes més cèlebres de Händel a València, de la mà de Marc Minkowski, qui ja ha tingut èxit com a director musical de l’Orquestra de la Comunitat Valenciana. A més, també podrem admirar l’alta costura de Christian Lacroix, qui ha estat l’encarregat de dissenyar el vestuari. NURIA FABUEL

También te puede interesar…

La taberna de los perros

DEL DIVENDRES 23 AL DIUMENGE 25/10
La vida del propietari d’una taverna es veu sacsejada quan uns activistes s’instal·len davant per evitar un desnonament.

Ahlam, soñar con una vida

VIERNES 16/10, 20H.
Una ventana a las historias de mujeres palestinas refugiadas en Líbano basada en el cómic de Susana Martín y Cristina Bueno.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.