El limpiaculos del rey

SALA RUSSAFA. Dénia, 55

En el VIII Cicle de Companyies Valencianes de la Sala Russafa s’estrena El limpiaculos del rey, una peça desenvolupada en el programa Graners de Creació. Enrique VIII tenia dos trons. El més íntim d’ells requeria de la figura d’un limpiaculs. Durant segles, un treball somiat per alguns que el veien com una oportunitat per impulsar la seua carrera en la cort britànica. A més d’ajudar-li amb la salut gastrointestinal, se conversava amb el monarca en el moment culminant, ideal per conèixer els complots i intrigues de la cort. En aquesta comèdia d’embolics, la disputa de dos homes pel lloc qüestionarà els límits de l’ambició. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.