Divina aberració

DEL DIJOUS 20 AL DIUMENGE 30/4
SALA RUSSAFA. Dénia, 55

El grup valencià Cashalada, format per Noèlia Pérez i Josep Zapater, presenta en la Sala Russafa un cabaret que defineixen com a “obra-concert”, un cant a la alliberació i a trencar esquemes a colp de rock i d’altres gèneres musicals. Amb l’ajuda de qualsevol instrument musical que caiga en les seues mans portaran al públic a preguntar-se sobre quins fonaments hem construït la nostra societat i com de sòlids realment en són. Sota la direcció de Joan Font, allò que començà com un full en blanc i moltes ganes de crear alguna cosa nova arriba a convertir-se en un llenguatge propi que farà ballar i divertir-se a l’espectador en aquest viatge musical subversiu. INÉS LUJÁN

También te puede interesar…

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

X Torneig de Dramatúrgia

DEL DIMARTS 9 AL DIJOUS 18/6, 19H. 2€
Huit dramaturgs valencians lluiten per guanyar el cinturó de campió del Torneig de Dramatúrgia amb els seus textos escènics.

Stellae

DEL JUEVES 4 AL DOMINGO 7/6
Stellae mira al cosmos para hablarnos de esa familia que se muda al campo y descubre que la incomunicación tiene órbita propia.

XXXV Mostra de Teatre d’Alcoi

DEL DILLUNS 1 AL DIJOUS 4/6
Una programació amb 19 propostes escèniques on destaca la dansa en format breu performada en espais d’exhibició no convencionals.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.