Cicle de peces breus 2

DEL DIJOUS 3 AL DIUMENGE 6/4
TEATRO CÍRCULO. Prudenci Alcón i Mateu, 3

A l’abril tenim la segona part del cicle de peces breus que Teatro Círculo va encetar el mes passat. Tot comença amb Josito, un xiquet abandonat pels seus pares que porta deu anys assegut esperant que vinguen a arreplegar-lo. En la mateixa sessió podreu veure El cor delator, la versió que Últim Toc Teatre ha fet de la història basada en fets reals d’Edgar Allan Poe: el públic escolta la versió dels fets d’una persona acusada d’assassinat i, actuant com a jurat, la declara culpable o innocent. El cap de setmana, María de la Pera repassa les seues experiències íntimes fallides a Fast and furius, i Teatro de los Chinos (Alida Molina i Laura Bellés) presenta Material, l’obra de la panerola, l’abella i les croquetes que va triomfar a Russafa Escènica. AU

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.