26 Mostra Internacional de Pallassos i Pallasses de Xirivella

mostradepallassos.com 

Després de celebrar les bodes de plata el 2018, toca reconèixer el paper de la dona en el món del clown, per exemple, homenatjant Amparo Mayor, “Serpentina”, per la seua llarga trajectòria dins de la companyia PTV-Clowns. Per exemple, programant única i exclusivament a pallasses. La Mostra Internacional de Pallassos i Pallasses de Xirivella d’enguany ens porta La Band’Animal de Paula Malik, un concert molt animal adobat amb humor absurd; la prestigiosa pallassa catalana Pepa Plana (Premi Nacional de Cultura), que s’alia amb Noël Olivé per subvertir el circ clàssic en Veus que no veus; i la companyia valenciana Malabó, que mostrarà diverses situacions de l’univers femení en l’obra Sophie. S.M.  

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.