Filmoteca d’Estiu 2025

CICLO DE CINE A LA FRESCA

DEL DIVENDRES 1 AL DISSABTE 30/8
JARDINS P. MÚSICA. L’Albereda, 30

Amb l’estiu, arriba la indispensable cita amb el cinema als Jardins del Túria a càrrec de la Filmoteca: Filmoteca d’Estiu. Tres cicles. El primer d’ells estarà dedicat a la figura del recentment mort David Lynch. Veurem quatre dels seus títols més coneguts, mostra de la diversitat de la seua obra: Terciopelo azul [4-5], L’home elefant [16-17], Mulholland Drive [21-22] i Una història vertadera [28-30]. El segon cicle, Collita de premis, ens dona una segona oportunitat per a veure alguns dels títols més premiats de la temporada. La llista inclou: Anora [1-3] de Sean Baker, Oscar a la millor pel·lícula i Palma d’Or de Cannes; Flow [9-10] de Gints Zilbalodis, Oscar, Globus d’Or i millor pel·lícula d’animació de l’Acadèmia del Cinema Europeu; El 47 [14-15] de Marcel Barrena i La infiltrada [11-12] d’Arantxa Echevarria, guanyadores ex aequo del Premi a la Millor Pel·lícula als últims Goya; i la controvertida Emilia Pérez [23-24] de Jacques Audiard, millor pel·lícula del cinema europeu. El cicle Aniversaris cinèfils celebrarà els cent anys de La quimera de l’or [18-19] de Charles Chaplin, i els cinquanta de Dersu Uzala [25-26] d’Akira Kurosawa. G.LEÓN

También te puede interesar…

Amarga Navidad

VIERNES 20/3
Los temas clásicos del cine de Almodovar: elemento melodramático, traición pasional y el juego entre ficción y realidad.

In-Edit On Tour 2026

DEL DISSABTE 13/3 AL DIVENDRES 22/5
Nova edició d’aquest cicle de Caixaforum que arreplega una selecció dels millors documentals que s’han pogut veure al festival In-Edit.

Kineforum

DEL JUEVES 12/3 AL JUEVES 18/6
Un programa en el que podremos ver, cada dos semanas, algunas de las películas más icónicas de la historia del cine.

Pillion

VIERNES 6/3
Ganadora del premio al mejor guion en Una cierta mirada de Cannes y mejor película en los British Independent Film Awards.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.