Toc,Toc

TEATRE OLYMPIA. Sant Vicent Màrtir, 44

Toc, toc reflexa la trobada de sis persones  amb un transtorn obsessiu compulsiu diferent, en la sala d’espera de la consulta d’un prestigiós psiquiatre. Fred no deixa d’insultar a tots; Camilo és un obsessiu de les xifres i compta tot el que li envolta; Pep, informàtic, no vol xafar cap ratlla i ordena tot de forma simètrica; Blanca, tècnica sanitària, viu obsessionada per la pulcritud i està contínuament llavant-se les mans per evitar qualsevol tipus de contagi bacterià; Maria no deixa de fer la creu  i està insegura dels actes més quotidians i Lili, qui  repeteix dos vegades tot, per por a què algú puga morir. Trobaran junts alguna teràpia? ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

Linaje

DEL DIVENDRES 20 AL DIUMENGE 22/2
Una obra de teatre drag de l’artista valenciana Corazón que explora un llinatge queer fora de la lògica tradicional dels vincles de sang.

La Fe

DEL VIERNES 20 AL DOMINGO 22/2
Una oda a las hermanas que se tragan tus mayores miserias, esas que socialmente están catalogadas en un amor de segundo orden.

Personas, lugares y cosas

DOMINGO 15/2, 18H. 18/24€
El texto de Duncan Macmillan convierte la clínica de desintoxicación en un espacio donde se nombran el trauma, el placer y las ganas.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.