L’home bo

SALA RUSSAFA. Dénia, 55

La Sala Russafa continua amb el X Cicle de Companyies Valencianes que va encetar al setembre amb la gran Threesome de Jerónimo Cornelles i res hi ha més valencià que la pilota. Parlem de l’àmbit esportiu, clar. Caterva Teatre barreja en L’home bo ficció i realitat per recrear la història de tres grans figures de la pilota valenciana que foren rivals dins del trinquet i amics fora d’ell, Albert Arnal, Julio Palau i Antoni Roig. Tots tres habitaren durant els anys quaranta i cinquanta un microcosmos que va plantar una mena de resistència a la dictadura franquista perquè es pensava, es jugava, es xarrava i es feien travesses en valencià. Va de bo! AU
+entrades

También te puede interesar…

4.200 km

DEL DIVENDRES 9 AL DIUMENGE 11/1
Jacobo Pallarés ha enfilat una peça amb elements de realisme màgic que continua aprofundint en el drama migratori.

Carne quemada

DEL JUEVES 8/1 AL DOMINGO 1/2
El humor corrosivo maquilla una radiografía de nuestras democracias cansadas.

Canviarem bolquers segons el BOE

DEL DIJOUS 8 AL DIUMENGE 11/1
Una obra dura que deixa un regustet amarg després del somriure perquè, inevitablement, et farà pensar en l’envelliment de les persones que estimes.

La verdad

DEL DIVENDRES 26 AL DIUMENGE 28/12
«La verdad» juga amb la percepció de veritat i mentida, mostrant com ambdues poden ser relatives i manipulables.

El día de Watusi

DISSABTE 20/12, 19H. 12€
Sis actors toquen instruments, canten, ballen i interpreten personatges per a mostrar com les cicatrius del passat modelen el present.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.